میخوام داستان بنویسم




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

                                              سلام

من تصمیم دارم داستان بنویسم....

ولی نه الان

زمانی که بازدید وبلاگم زیاد بشه

خوانندگان خاموش{کسانی که فقط مطالب وب رو میخونن و نظر نمیزارن}

از شما خواهش میکنم نظراتون رو بزارید و بگین ایا دوست دارین داستان بنویسم یا نه

یه داستان عاشقانه بسیار زیبا....

منتظر نظراتتون هستم....

لطفا کمکم کنید تا وبم بازدید داشته باشه و وبم رو لینک کنید...

ممنون



نظرات شما عزیزان:

مهشید
ساعت13:40---11 فروردين 1392
سلام عزیزم

تو هم وب خوشملی داری...میسی که بم سر زدی

راسی شما هم لینک شدیپاسخ:خواهش میکنم عزیزم...منم عاشق اردلان طعمه هستم...وبااگت معرکه هست.افرین


مبینا
ساعت13:16---11 فروردين 1392
عالیه چراکه نه؟من که خیلی دوس دارم مخصوصا که آشقانه باشه.
پاسخ:باشه عزیزم.صبر کن امار وبلاگ بره بالا


علیرضا
ساعت13:00---11 فروردين 1392
linkindamet
پاسخ:مرسی علی رضا جان...راتی اونی که باهاش حرف میزنی توی فیس بوک اردلان طعمه نیس...من خودم با اردلان واقعی چتیدم...ازش پرسیدم علی رضا رو میشناسی ؟گفت نه تاحالا یاهاسش چت نکردم...بی خیال شو


ترنم
ساعت12:50---11 فروردين 1392
سلام

وبلاگ زيباييست

اگردوست داري بياتبادل لينك كنيم
پاسخ:عزیزم من دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اما وبلاگ شما اشتباه وارد شده.درستش کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, 10:49 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز